Lijkt het je leuk om lid te worden bij scoutinggroep Delta? Op deze pagina vind je alle informatie om je in te schrijven.

Drie keer kijken

Voordat je je definitief inschrijft mag je drie keer vrijblijvend komen kijken. Stuur via de speltakpagina een berichtje naar de speltak waar je wil kijken.

Inschrijven

Als je zeker weet dat je lid wil worden, dan kan je het inschrijfformulier downloaden en invullen. Mail het inschrijfformulier vervolgens naar This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.. Na enkele dagen krijg je bericht dat je bent ingeschreven.

Installeren

Bij je speltak word je officieel geïnstalleerd. Hiervoor schaf je zelf een scoutinguniform aan via de Scoutshop. Met de leiding van de speltak spreken jullie een datum af waarop de installatie plaats gaat vinden. Tijdens de installatie zeg je de scoutingbelofte en krijg je jouw insignes en groepsdas. De installatiekosten zijn €20 en deze worden toegevoegd aan de eerste factuur van de groep (zie Contributie voor meer informatie over de facturen en betalen).