Stip is een landscoutinggroep voor leden van 18 jaar en ouder. Mensen onder de 18 mogen al wel een paar keer komen kijken als ze willen.

Wij draaien elke week opkomst, één week een officieel programma en één week onofficieel, dan is er niks groots voorbereid en spelen we meestal een spelletje. Dit doen we omdat we uit grotendeels studenten bestaan, die door reizen etc. soms niet zo veel tijd hebben.

Dingen die we hebben gedaan zijn: hottubs bouwen, aardappel kanon schieten, lampjes solderen, katapults maken, kampjes organiseren, etc. Ieder lid heeft de vrijheid om het programma te maken dat ze altijd al hebben willen doen!

Geïnteresseerd? Neem contact op met de Stip via email: