De wilde vaart is er voor waterscouts tussen de 15 en 18 jaar. Bij de wilde vaart hebben de jeugdleden zelf de verantwoordelijkheid over de invulling van het programma. Er worden allerlei leuke activiteiten georganiseerd zoals kampen, trektochten en zeilspellen.

Om dit proces in goede banen te leiden, wordt de wilde vaart begeleid door begeleiders. Aan hen de taak om de jeugdleden aan te sporen om genoeg uitdaging en scoutingactiviteiten terug te laten komen in het programma. De wilde vaart is een gezellige groep waarin jeugdleden hun creativiteit kwijt kunnen en zelf leren opkomsten en activiteiten te organiseren.

Geïnteresseerd? Neem contact op met de Wilde Vaart via email: