Hou je van water? Lijkt het je leuk om te leren zeilen? Ben je graag buiten bezig met leeftijdsgenoten van 11 t/m 15 jaar? Dan zijn de waterscouts iets voor jou!

Op de zaterdagmiddag gaan we het water op en leer je zeilen en roeien op het Veerse Meer. In het winterseizoen doen we leuke dingen rondom het water bij ons clubgebouw aan het Goese Meer. Wanneer je goed je best doet kan je zelfs een erkend roei- en zeildiploma krijgen.

Als echte scouts gaan we ook een paar keer per jaar op kamp, naar bijvoorbeeld Veere, De Biesbosch of Friesland. We gaan dan ook veel het water op, slapen dan in tenten, koken ons eigen eten en zitten ’s avonds lekker bij een kampvuurtje.

Geïnteresseerd? Neem contact op met de Waterscouts via email: